School | Onderzoeksvraag/vragen |
---|---|
ALASCA | |
Berlage Lyceum | Hoe zijn leerlingen te motiveren voor projecten en extra-curriculaire activiteiten die gericht zijn op wereldburgerschapsvorming? Presentatie Startsymposium 7 september 2020 |
Cartesius Lyceum | Onderzoek naar de vraag waarom zo weinig meisjes een bètaprofiel kiezen op school en hoe dat veranderd kan worden. |
Montessori Lyceum Amsterdam | Onderzoek naar de reacties van de docenten van het MLA op het voorstel van de schoolleiding voor een nieuw toetsbeleid voor schooljaar 2020-2021. LOB op het MLA: kiezen met hoofd, hart en voeten Presentatie Startsymposium 7 september 2020 |
Montessori Lyceum Oostpoort (voorheen Montessori College Oost) | Hoe kan de doorstroom van ISK-leerlingen vanuit het MLO naar een volgende school geoptimaliseerd worden? Presentatie Startsymposium 7 september 2020 |
ROC Zuid Oost | Onderzoek over hybride leren. Welke begeleidingsmethodiek is voorwaardelijk voor een geslaagde hybride leeromgeving? Presentatie Startsymposium 7 september 2020 |
Spinoza Lyceum | Onderzoek naar de effectiviteit van Daltonuren binnen het Spinoza vanuit docent- en leerling-perspectief. Presentatie Startsymposium 7 september 2020 |
UvA/HvA | Onderzoek naar overtuigingen, vertrouwen in eigen kunnen van docenten m.b.t. het aanleren van zelfregulatie en metacognitie bij leerlingen. |
Home | Onze projecten |